HP budowli

PODSTAWOWE INFORMACJE:

  • Wszystkie drzwi i okna, otwierać może tylko właściciel i grupa.
  • Pamiętaj, że po wbudowaniu bazy na grupie A i przejściu do grupy B, twoja baza zniknie po 5 dniach.
  • Bazy należy budować na grupach steam (https://steamcommunity.com/actions/GroupCreate).
  • C4 należy położyć na środku struktury, a jeśli używasz Missile lub Rocket, to należy celować w środek struktury.
  • Środek drzwi „Vault Door” znajduje się na środku szarego koła.

ŁADUNKI WYBUCHOWE:

  • Missile (Tank): 6000 obrażeń, 200% zasięg wybuchu
  • Rocket (Launcher): 3000 obrażeń, 150% zasięg wybuchu
  • Charge (C4): 2000 obrażeń, 100% zasięg wybuchu
  • Sticky Grenade: 500 obrażeń
KARABINY MASZYNOWE:
  • Dragonfang (pełny magazynek): 2000 obrażeń

PODŁOGI, ŚCIANY, DACHY, FILARY ITP:

  • Brick: 10000 życia
  • Metal: 6000 życia
  • Pine: 2500 życia
  • Maple: 2000 życia
  • Birch: 2000 życia

DRZWI, WŁAZY, DRZWI GARAŻOWE:

  • Vault Door: 4000 życia
  • Metal Door: 3000 życia
  • Pine Door: 2000 życia
  • Maple Door: 1500 życia
  • Birch Door: 1500 życia

OKNA:

  • Bulletproof Glass: 6000 życia
  • One Way Glass: 4000 życia
  • Weak Glass: 1500 życia
  • Fortification Bars: 4000 życia
  • Fortification Pine:  2000 życia
  • Fortification Maple: 1500 życia
  • Fortification Birch: 1500 życia

INNE:

  • Claim flag: niezniszczalny
  • Metal Wardrobe: 800 życia
  • Metal Locker: 600 życia

Barykady poniżej można zniszczyć z broni białej:

 

  • Wszystkie drabinki: 50 życia
  • Sandbag: 250 życia
  • Tanktrap: 250 życia
Back to Top
Context Menu is disabled by theme settings.