HP budowli

PODSTAWOWE INFORMACJE:

  • Wszystkie drzwi i okna, otwierać może tylko właściciel i grupa.
  • Pamiętaj, że po wbudowaniu bazy na grupie A i przejściu do grupy B, twoja baza zniknie po 5 dniach.
  • Bazy należy budować na grupach steam (https://steamcommunity.com/actions/GroupCreate).
  • C4 należy położyć na środku struktury, a jeśli używasz Missile lub Rocket, to należy celować w środek struktury.
  • Środek drzwi „Vault Door” znajduje się na środku szarego koła.

ŁADUNKI WYBUCHOWE:

  • Missile (Tank): 1500 obrażeń, +100% zasięgu wybuchu
  • Rocket (Launcher): 500 obrażeń, +50% zasięgu wybuchu
  • Charge (C4): 500 obrażeń
KARABINY MASZYNOWE:
  • Dragonfang (pełny magazynek): 1400 obrażeń

PODŁOGI, ŚCIANY, DACHY, FILARY ITP:

  • Brick: 2400 życia
  • Metal: 1400 życia
  • Pine: 900 życia
  • Maple: 600 życia
  • Birch: 600 życia
  • (Floory oraz Roofy posiadają dodatkowe 100 życia).

DRZWI, WŁAZY, DRZWI GARAŻOWE:

  • Vault Door: 1400 życia
  • Metal Door: 1000 życia
  • Pine Door: 500 życia
  • Maple Door: 400 życia
  • Birch Door: 400 życia

OKNA:

  • Bulletproof Glass: 1400 życia
  • One Way Glass: 1000 życia
  • Weak Glass: 500 życia
  • Fortification Bars: 1000 życia
  • Fortification Pine:  500 życia
  • Fortification Maple: 400 życia
  • Fortification Birch: 400 życia

INNE:

  • Claim flag: niezniszczalny
  • Metal Wardrobe: 600 życia
  • Metal Locker: 600 życia

Barykady poniżej można zniszczyć z broni białej:

  • Wszystkie drabinki: 50 życia
  • Sandbag: 250 życia
  • Tanktrap: 250 życia
Back to Top
Context Menu is disabled by theme settings.